Çarşamba, Aralık 1

Kintama?

T-chan da ben de sınav haftasındayız, bunaldık...

diye başlayan bir yazı yazmak için girmiştim aslında bloga.Nasip bunaymış.Forumlarda falan gezinirken GINTAMA IS BACK! diye bi başlık gördüm.Refleks olarak tıkladım her Gintama başlığına yaptığım gibi.Doğruymuş biricik Gin-san'ınımız bize nur yüzünü tekrar göstermeye başlayacakmış nisanda.Hemi de kesinleşmişmiş.Animeye aynı staff devam edecekmiş.(Bitmeyen anime staff sevgisi...Sorachi Sensei kadar seviyoruz bu geyik elemanları)

Yeminle gözlerim yaşardı mutluluktan.Telefona saldırdım t-chan'ı aradım.

-Leem süper bişey oldu.Çok mutluyuuum.
-Noldu ya?
-(anlamsız mutluluk sesleri) Tahmin et tahmin et
-Önlük giyme töreninin zamanı mı belli oldu?
-yok onlarla ilgili değil.başka başka
-Gintama mı başlıyo noluyo anlamadım

Oha diye kaldım direk nokta atışı yaptı ya.O kadar çok ah başlasa modundayız ki ilk aklımıza gelen şeylerden biri.Abartıyor olabiliriz, saçmalıyor olabiliriz ama insanlardan ve muhabbetlerinden sıkılan t-chan ve bana 20dklık da olsa herşeyi unutturan cigerimiz Gintamamıza kavuşacağımız için o derece mutluyuz.Şimdi tek bi sorun kalıyor...Nisana kadar beklemek..

İsmi nolcak acaba?Gintama 2 basit kaçar yaratıcı staffımıza.Bir umut Kintama olur

Bu da WSJ kapağı




Otlamaya geri dönme zamanı.Öğrenci milletinin yüzde doksanı gibi ben de son güne bıraktım.Neyse gece uzun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder