Cumartesi, Aralık 25

ho ho ho gintama yo

bu hafta çok güzel bi hafta. neden mi?:

1. davam en sonunda bitti ( aslında asıl karar çıkmadan tam bitmiş sayılmıyormuş, tabi karşı tarafın pislik yapıp itiraz etme durumu varmış sanırım ama olsun, buna da şükür.) ve uyuz ibne hakim zar zor! benim lehime sonuçlandırdı. asıl sonuç çıkana kadar daha fazla konuşmak istemiyorum aslında. neyse öyle.

2. gintamanın 2. sezonun adını öğrendim, bilmiyorum ne zaman belli oldu tam araştırmadım aslında ama ben tabi nete ne zaman girebiliyosam o zaman görebildiğim için :P yeni gördüm. hatta ismini görmekle kalmadım trailerı da izledim



yarabbi accaayyiip mutluyum ya. yeminle nasıl sevindiğimi o an beni görseniz bile anlayamazdınız, içimde oluyo ne oluyosa tey.. kısıtlı zamanımda bile en az 5 kere izledim sanırım ve mutluluktan ağlamak üzereydim diyebilirim. bazı insanlar abarttığımı düşünür herhal, aslında abarttığımın biraz farkındayım ama seviyorum uleeen!!

keşke hiç dokunmasalar da gintamayı baştan alsam, öyle özledim valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder