Cumartesi, Ekim 2

inspire me now



Son zamanlarda keşfettiğim bir siteden hepsi.Site ilk kez karşıma çıktığında sadece eheheh demiştim ama sonra farkettim ki 2 saat olmuş ve ben hala ayrılmamışım başından.İlginç mobilya tasarımlarından tutun da yaratıcı reklam afişleri,sokak resimlerine kadar herşey var sitede.Her seferinde de resimlere baktıktan sonra içim cız eder.Vay be ne insanlar var keşke ben de azcık nasibimi alabilseydim yeteneklerinden diye.Yalan değil hep hayran olmuşumdur orjinal, yaratıcı tiplere ama artık bu site kıskanma boyutuna getirdi olayı.Hatta artık taş bir koca istemiyorum yaratıcı bir koca istiyorum çocuklarıma bulaşsın biraz, benim gibi yontulmamış olmasınlar diye XD

İşin şakası ilerde Allah yürü ya kulum der de para gani olursa burdaki tasarımları evimde (olursa!) istiyorum.Çünkü mobilyalara hakaten hayran kaldım.Mal mülk sevgim yoktur ama sitedeki bazı mobilyaları istediklerim listesinin ilk onuna koydum :p Birinci sıra değişmez: KOTATSUUU! (bu arada bence kotatsuyu icat eden dahi olmalı.nobel falan ona gitmeliydi)

Mobilyaları geçtim reklamlar arasında müthiş şeyler var.Aynı şekilde duvar resimleri arasında da.Onlara bakarken aklıma gelen neden bizim ülkemizde biçok yer gezmiş olmama rağmen böyle şeylere neredeyse hiç rastlamamış olduğumdu.Eskiden reklamlar çok güzel olurdu (mesela Yapıkredinin reklamlarını hatırlıyorum.Sloganları herkesin diline dolanırdı falan).Ülkemiz gittikçe tekdüze,yapmacık ve yaratıcılıktan yoksun hale geliyor.Çok yetenekli insanlar var fakat bırakın medyayı kendi iş alanlarında bile esameleri okunmuyor.Mimarlıktaki büyük sınıflardaki arkadaşlarımdan biri bazı tasarımcıları göstermişti bana.İlk defa o zaman endüstriyel tasarım bölümüne gitmek için kendini parçalayan arkadaşımı anlayabildim.(Laf aramızda kendisi hala okuyor olmasına rağmen harika işler ortaya çıkarıyor.Evimi ona döşeteceğim :p) Arkadaşıma "nerde çalışıyo bu adamlar sen de git çalış staj yap" dedğimde sence bu adamların Türkiye'de kıymetlerinin bilinmesi ihtimali nedir demişti...

Adresi vermezsem tabi yazının da tavsiyenin de yararı kalmaz

http://szymon.tumblr.com/



Neyse uzun lafın kısası bu siteye göz atmanızı tavsiye ederim.Kafa dağıtmak, keyfinizi yerine getirmek için birebir.Gönderen kişilere falan dikkat ederseniz Türklerden isimler var ve çok hoş şeyler gönderiyorlar.Neden bundan bahsettim maalesef Haydarpaşa Garı Projeksiyon Gösterisi'ni burada gördüm, burada öğrendim, burada aaah yaa dedim.


Yekpare [video] by nerdworking


Yekpare [video] by nerdworking



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder