Salı, Eylül 7

sulugöz vardı bi




Hala var mı bilmiyorum valla ne severdim ama ya.Bööyle ekşi limon tuzu tadı...Sakızını sevmezdim çok tatlı gelirdi ama 3 saniyelik o zevk için katlanırdım sakızına.Her şey gibi o da bozuldu ekşiliği azaltıldı biz büyüdükçe.Bunun dışını yalayıp atan tipler vardı.Zengindi onlar


Sulugöz demişken aklıma çocukken çiğnediğim sakızlar geldi.Cicoz vardı 3 tane renkli toptan oluşan onu alır paylaşırdık 3 kişi (oha ya artık nasıl züğürtsek).2 kişi olunca çok problem olurdu ama ya...
Tabii bi klasik Şıpsevdi vardı.Kavunluydu mavisi ama pembelisi nasıldı bilmiyorum.Aynı mıydı ki? Herkes hatırlar içinden Aşk...hede hödödür... gibi yazılar çıkardı.Bayağı salaktı o yazılar.Ne mutlu ki o zaman da salak olduğunu düşünürdüm.Çocukluğumun en azından bu kısmından utanacak bişeyim yok



Başka düşünüm ama aklıma gelmedi.Artık bunları hiç aramıyo göz ya.Direk falım,first vs alıp geçiyoruz.Acaba şimdiki çocuklar da mı böyle?Bizim gibi cicoz paylaşıyorlar mı?2 kişi olunca karınlarına ağrı giriyo mu kim alcak pembeyi lan diye.Yoksa asai üzümlü first mü çiğniyorlar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder