Çarşamba, Eylül 7

veronica mars ve koraa!


not: veronica marsı izlememiş ama izlemeyi düşünen varsa okumasın. ya da aslında okumalı mı emin değilim.




dün veronica marsın 3. sezonunu da bitirdim. aslında bu nasıl bitirmek pek anlamadım. göt olmak nasıl bir his yine hatırladım.evet. 


veronicanın olayları çözmesini, iğneli cevaplarını, arkadaşlarını, her bişeyini sevdik. hatun bücür ama taş dedik, kabul ettik.ciddi takılan detektiflerden biraz kurtulmuşken, bi gençlik dizisi de böyle kurgulu ve gaz olurmuş derken neden dizinin finali olmaz?! 3 sezondan sonra mı pat diye yayından kaldırılır?!.. nedenini niçinini bilmeye bile üşeniyorum ama ayıp etmişler ayıp. bi ara milleti filmi gelcek diye de umutlandırmışlar galiba. hayret bişey.


neyse bu arada yine kısa ömürlü olan 2 dizi daha buldum. bakalım onlara da üzülcek miyim..tehe :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder